Azi am mai primit o veste bună pe care vreau să o împărtășesc cu voi. Încă un proiect cu finanțare europeană a fost aprobat pentru Sectorul 2. E vorba de dezvoltarea unei platforme digitale care să integreze și să simplifice întreaga relație dintre administrația locală și asociațiile de proprietari pe câteva componente importante: documentele contabile, evidența contractelor de salubrizare și reabilitarea termică a blocurilor.

Valoarea proiectului: 3.972.184 lei
Perioada de implementare: 12 luni

Prin acest proiect așezăm fundația pentru o administrație modernă, accesibilă, în contact permanent cu oamenii pe care îi deservește. Nu vorbim doar de un portal, ci de o schimbare radicală în modul de relaționare al asociațiilor de proprietari cu administrația publică locală.
Proiectul vizează simplificarea proceselor de lucru în vederea reducerii birocrației.

ficientizarea procedurilor interne încât să oferim sprijin asociațiilor în cel mai scurt timp. Dar și dezvoltarea strategiei de transformare digitală a Sectorului 2. Astfel încât să reunim pe viitor TOATE serviciile publice din Sectorul 2 sub aceeași umbrelă.

Obiectivul final – să nu ne mai fie groază când avem nevoie de ceva de la Primărie. Să fie simplu și rapid.

Radu Mihaiu

Lasă un răspuns